Lidwien van de Ven en Berend Bielderman werken sinds 10 jaar samen in de Healthcare. Ik, Lidwien, ben kwalitatief onderzoeker in hart en nieren en Berend vindt zijn passie in Healthcare marketing. Deze samenwerking maakt het mogelijk om niet alleen research based adviezen te geven, maar ook adviezen die rekening houden met de juridische en praktische omgeving van de opdrachtgever. Naast de eigen expertise is een netwerk aanwezig met professionals op het gebied van: market access, specialisten en huisartsen, selectie, zorgprofessionals en vormgeving.
CV
1989
WO sociologie UVA
1989 - 1991
UVA, wetenschappelijk medewerker
1991 - 1994
Censydiam Nederland, onderzoeker (heden: Ipsos)
1994 - 1998
MarketResponse, sr onderzoeker
2003
Marktonderzoek Bureau Lidwien van de Ven
1998 - 2003
De Bock & Dekker Consultancy, sr consultant
2003
Marktonderzoek Bureau Lidwien van de Ven
Samenwerkingen:
Panacea, Berend Bielderman
Healthcare
New Business Research, Lore Elzinga
Kwantitatief onderzoek
Persona Company, Ralph Poldervaart
Samenstellen van ijkpersonen
Haysteck, Belgie, Market Response, Ipsos
Bureau's
- Lid van Moa
- Columnist bij onderzoeksblad Clou
- Lid Milieuadviesraad Bussum
- Medeoprichter Repair Café Bussum