Klanten/Cases
Farma
Wat wil je doelgroep? Voorschrijvers en patiënten?
Goede farmaceutische zorg dat staat voorop. Voor het slagen van een behandelingen zijn andere factoren net zo belang. Lees hier verder voor mijn recente onderzoeken onder hartpatiënten, hematologen, huisarts en apothekers en andere voorschrijvers.
Zorg
Patiënten in zorginstellingen willen meer dan eten, drinken en medicijnen. Maar wat dan? Daarvoor is meer inzicht nodig in behoeften van bewoners en gebruikers van zorginstellingen. Wil je beter aansluiting op behoeften van bewoners. Lees hier verder waarden in de zorg.
Training communicatiestijlen farma en zorg
Patiënten horen niet wat artsen zeggen en andersom. Daar zijn allerlei redenen voor. Patiënten hebben stress vanwege de diagnose of behandeling die hen te wachten staat en artsen hebben stress vanwege verantwoordelijkheden en tijdsdruk. Voor het genezingsproces is het van groot belang dat artsen en patiënten elkaar goed verstaan, elkaar begrijpen. Inzicht in de communicatiestijl zorgt voor meer begrip en empathie in een situatie waarbij het vaak van levensbelang is om elkaar te begrijpen!
Wat kan ik nog meer voor je doen?
Waardenontwikkeling
Samenstellen domein/landspecifieke waardenbeelden. Afhankelijk van het product of regio kan ik een waardenset samenstellen.